Kundbemötande och värdskap

Låt oss bli proffs i service och värdskap och skapa unika upplevelser för våra kunder. Det är
viktigt att läsa av kunden och ge den serviceupplevelse som överträffar hens förväntningar.
Med stor konkurrens från näthandeln måste vi vässa vårt trumfkort, dvs den unika service vi kan ge i den fysiska butiken. Mötet mellan människor som är oerhört viktigt och får oss att må bra. Vi shoppar på nätet och handlar i butik, nu ska vi se till att fler hittar just din butik och få ta del av din fantastiska service.

Med inspiration från boken ”omgiven av idioter” och stora kunskaper i DISC som vi arbetat med i 10 år tar du reda på vilka dina kunder är och hur de vill bli bemötta. Du får verktyg som tar din service till nästa nivå. Det är bara att hänga på.

Ingående delar

  • Säljstil
  • Sälj beteende och profil hos dig och dina kunder
  • Service och bemötande
  • Kroppsspråk och retorik

​​​​​​​"Ett fantastiskt citat..."

​​​​​​​